jump to navigation

10.Sınıf Biyoloji Fotosentez I,II,III Konu Anlatım Ders Notları Aralık 26, 2009

Posted by Murat Çil in 10.Sınıf Biyoloji Ders Notları, Biyoloji Ders Notları.
Tags: , , , ,
trackback

10.sınıf konularını sitemize eklemeye başlıyorum. İlk olarak Fotosentez konusunun ders notlarını sizlerle paylaşıyorum. Fotosentez konusu uzun olduğundan üç bölüme ayırarak ders notları hazırlandı. İlk bölümde kloroplastın yapısı ve genel bilgiler, ikinci bölümde fotosentez evreleri, üçüncü bölümde ise fotosentezi etkileyen etmenler ve kemosentez var. faydası olması temennisi ile, iyi çalışmalar…

FOTOSENTEZ-I (yapı)

FOTOSENTEZ-II (evreler)

FOTOSENTEZ-III (F.ETKİLEYEN FAKTÖRLER) ve KEMOSENTEZ

About these ads

Yorumlar»

1. ali - Ocak 13, 2010

Süper bir site.Konular çok güzel anlatılmış.Çok teşekkürler

merve - Ocak 13, 2010

sınavım var bugun calıscam ama bu bılgıler yeterlımı

biyolojiolimpiyat - Ocak 13, 2010

bu bilgiler yeterli ama yinede kitaptan biraz ayrıntılara bakmak iyi olur….

2. GÖKALP - Ocak 22, 2010

çok güzel olmuş çok yardımı dokunacak bunları dönem ödevm için kullancam ok teşekkürlerrr

3. zeynep - Ocak 26, 2010

mükemmel bir site sınavda çok yardımcı oldu bütün sınıf düşük not aldı bir tek ben 90 aldım.

gamze, - Nisan 11, 2010

arkadşlar nsL gırdınız konu anlatımına bn gıremıyorm yazılımvar hıc bırsey bılıyorm nasıl gırlecegını solermısınız lutfen acil ama…

biyolojiolimpiyat - Nisan 12, 2010

konu adının üzerine geldiğinde açılan pencereye tıklayıp beklemek gerekiyor. biraz uzun zaman alabiliyor. sabırlı olmak lazım. yada konu üzerinde sağ tuş yapıp farklı kaydet demek yeterli…

sana ne - Eylül 26, 2010

helal olsun biyolojiden 90 almak

4. FaysaL - Ağustos 3, 2010

Eylülde Sorumluluk sınavım var 10 sınıf Biyoloji Konu Başlıklarını Bilen Bi Arkadaş Varmı Eksiksiz Lazım

biyolojiolimpiyat - Ağustos 3, 2010

sitede 10.sınıf ders notları bölümünü tıklarsanız hepsi var. iyi çalışmalar…

5. Murat - Ağustos 20, 2010

ya ben 10.sınıf yeni müfredat biyolojikonularını arıyom ama herkes ayrı bişey diyo lütfen bu sitenin admini yardımcı olur musunuz??

biyolojiolimpiyat - Ağustos 22, 2010

sitedeki 10.sınıf konuları yeni müfredata göre hazırlanmış konulardır. bunları kullanabilirsiniz… iyi çalışmalar…

6. hasret - Kasım 20, 2010

ben çok istiyorum biyoloji olimpiyatına katılmak nasıl başvuracam

Murat Çil - Kasım 22, 2010

Hangi okuldasın bilmiyorum ama normalde bireysel başvuru olmuyor. okulda seçilen öğrenciler idareciler tarafından sınava kaydediliyor. idarecilerinden bilgi alabilirsin. ama her şeyden önemlisi çoookk çalışmadan yapılamayacak bir sınav…

can - Aralık 2, 2010

biyoloji olimpiyatlarına bireysel katılamazsın okulunun belirlediği kişiler girebilir.ayrıca çok zorlu bir şüreç olmpiyatlara hazırlanmak.campble reece gibi birçok kalın kitap bitirmek gerekiyor.lise1 2 3 konularının hepsi + üniversite biyolojisi

7. serkan - Kasım 24, 2010

cok güzel sınavdan 100alcam

8. murat - Aralık 16, 2010

sadece fotosentez mi var yoksa devamı gelece mi.?

Murat Çil - Aralık 17, 2010

10.sınıf tüm konular 10.sınıf ders notları kısmında var. Sanırım görmediniz…

9. hazal - Ocak 13, 2011

site çok güzel olmuş ama yarın sunavım var fotosentezin hızını etkileyen çevresel faktörler neler kitap 6 tane diyor siz 4 anlamadım yardımcı olun lütfen

10. hazal - Ocak 13, 2011

sanırım bu sene ilk ben girdim bu siteye ama hala cevap gelmedi hadi amaaaa

Murat Çil - Ocak 14, 2011

size anında cevap vermek isterdim ama bu mümkün olmuyor hazal hanım… ayrıca bu sene ilk giren siz değilsiniz. hatta bugün giren 1621. kişisiniz. iyi çalışmalar….

11. nahideee - Ekim 4, 2011

ARKADASLAR ben bu ara deslere giremiorumm 10 sinif ilk konulatini bana soyleyebilirmsenizz cok mutlu olururm bu r=arada slyt anlatimi cok guzel olmusss

12. SANANE - Aralık 18, 2011

BEĞENDİM…..

13. güzel kız - Aralık 24, 2011

çok güzelmiş :P

14. EMRE - Ocak 1, 2012

KARDEŞ ELLERİNE SAĞLIK ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN

15. yunus - Aralık 13, 2012

hocam anadolu lisesindende katılabişliyormuyuz?

16. pretty gırl - Aralık 17, 2012

çok güzel olmuş gerçekten çok beğendim elinize sağlık süper olmuş :D

17. emine - Şubat 18, 2013

çok yardımcı oldunuz teşekkürler

18. Batuhan - Aralık 15, 2013

Hocam kralsınız çok yardımcı oldunuz , 70i geçemediğim sınavdan 87 aldım , sizin sayenizde biyoloji sempatisi oluştu teşekkürler


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 76 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: