jump to navigation

10.Sınıf Biyoloji Solunum 1-2-3 Konu Anlatım Ders Notları Ocak 29, 2010

Posted by Murat Çil in 10.Sınıf Biyoloji Ders Notları, Biyoloji Ders Notları.
Tags: , , , ,
trackback

10.Sınıf konularından Solunum konusunun çalışma notlarını da ekliyorum. Hem konunun uzun olması, hem de son zamanlarda işlerin yoğun olmasından dolayı biraz geç hazırlayabildim. Konu uzun olduğundan yine üç kısımda hazırladım. solunum 1’de genel özellikler, solunum 2’de oksijenli solunum, solunum 3’de oksijensiz solunum konu anlatım notları var. iyi çalışmalar… (NOT: Eğer ders notları kolay açılmıyorsa, fareyle konunun üstüne gelip sağ tuş yaparak hedefi farklı kaydet demelisizniz. Böylece daha hızlı notlara ulaşabilirsiniz.) 

SOLUNUM – I (Atp – Fosforilasyon – Metabolizma)

SOLUNUM – 2 (Oksijenli Solunum)

SOLUNUM – 3 (Oksijensiz Solunum)

Yorumlar»

1. mert - Ekim 28, 2011

çok sağ olun boyle bir site yaptığınız için sizi teprik ediyor ve kutluyorum çok sağ olun

hakan furkan erdem - Kasım 15, 2011

mükemml bir cevap mert ilk defa tebrik etmek ne zaman teprik oldu

2. berfin - Kasım 10, 2011

çok saolun…bir ders en iyi şekilde böyle anlatılırdı…einize sağlık. :D

Murat Çil - Kasım 23, 2011

teşekkür ederim

3. yok ki - Kasım 10, 2011

sağolun :)

4. bahar - Kasım 10, 2011

çok gzel bir ste çok tşekkür edyorum szee!

Murat Çil - Kasım 23, 2011

bende teşekkür ederim

5. pınar - Kasım 10, 2011

çok teşekkürler.

6. murat kan - Kasım 23, 2011

süper valla allah razı olsun

7. ar™ mustafa ar™ - Aralık 19, 2011

çoq sağolun süper bişi :S Allah razı olsun sitenize puanlama koyarsanız allah arttırsın :D

8. asiye şahin - Aralık 26, 2011

değerli hocam sitedeki paylaşımlarınız için teşekkür ederim bir biyoloji öğretmeni olarak hem benim hem de öğrencilerimin yaralanabileceği mükemmel bir site elinize sağlık sevgiler

9. Sinan Bakırcı - Ekim 10, 2012

12.sınıf konuları yokmudur acaba hocam?

10. kader - Kasım 11, 2012

saolun yaaa arkadaslar geometri ve edebiyatta anlatılsın lütfen

11. humeyra - Kasım 18, 2012

neden açılmıyo

12. zeynep - Eylül 18, 2013

bunu bir tek ben mi anlamadım :O

Murat Çil - Kasım 29, 2013

cil.murat@gmail.com dan ulaşabilirsiniz…

13. zeynep - Ekim 8, 2013

Yıl 2013 ama yinede etkili ve bence çok güzel anlatılmış konu :)) Teşekkkürler :))

14. Cemal Elmaz - Ekim 22, 2013

Teşekkür ederim , yardımcı oldugunuz için , liseliler için ideal ;)

15. berika - Ekim 26, 2013

çok teşekkür ederim çok güzel anlatılmış okulda ve dersanede hiçbirşey anlamamıştım şimdi anladım emeği geçen herkese teşekkür ediyorum :))

16. Burcu - Ekim 29, 2013

Çok açık ve net anlatılmış çok yardımcı oldunuz emeği geçen herkese teşekkür ederim :)

17. mustafa - Kasım 10, 2013

çok güzel olmuş her yerden telefonumdan okuyacağım bir not. Elinize sağlık Allah razı olsun.

18. Furkan - Kasım 12, 2013

tşk beyler helal olsun hazırlayana

19. Gulsah - Aralık 27, 2013

Allah bin kere razi olsuuuuun Valla cok isime yaradi saolun:)


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 76 takipçiye katılın

