jump to navigation

10.Sınıf Biyoloji Hücre Bölünmeleri – II (Mayoz Bölünme) Konu Anlatım Ders Notları Mart 6, 2010

Posted by Murat Çil in 10.Sınıf Biyoloji Ders Notları, Biyoloji Ders Notları.
Tags: , , , , , ,
trackback

10. Sınıf  hücre bölünmeleri konusunun ikinci bölümü olan mayoz bölünmeyi de ekliyorum. Mayoz bölünme anlaşılması biraz zor bir konu olması nedeniyle bol bol görsel nesnelerle desteklemek istedim. Umarım daha anlaşılır hale gelmiştir. Özellikle kromozom, kromatid, kardeş kromatid kavramları iyi anlaşılmalı. Ayrıca konuları açmakta zorluk çekiyorsak fareyle üzerine gelip sağ tuş yaparak hedefi farklı kaydet seçeneğini kullanmak işimizi kolaylaştırır. İyi çalışmalar…

HÜCRE BÖLÜNMELERİ – II (MAYOZ BÖLÜNME)

Yorumlar»

1. ismini vermek istemeyen biri - Aralık 19, 2010

isyan etcem bu derslerden yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr esek gibi calısıyok ya vall birgün devrleriyakcam sonraolacak olan olcak

2. ismini vermek istemeyen biri - Aralık 19, 2010

canım sıkıldı üfff ne bu dersler

3. ismini vermek istemeyen biri - Aralık 19, 2010

canm sıkıldı pm atıp duruyom bos kalmasınhesabı

4. ismini vermek istemeyen biri - Aralık 19, 2010

yine ben gercekten kafam bozuk bu derslerden ne yapacağımıı bilmiyorum o yüzden burda böyle measaj atıyom insan kafası dolu olnca ne yaptığını bilmiyo ama sitede bos yer kalmamıs olur iste fenamı

5. ismini vermek istemeyen biri - Aralık 19, 2010

yine ben ve cok isyan ettim biraz daha etmek icin geldim bu siteye bu sitede güzelmis beyendim gercekten zevkli dolasması felan herşeyi ama icerik az onubeyenmedim iceriği biraz fazlalastırın bide arkaplan koyun siteye güzel olcak
bak bunları kimse söylemez ben reytinginiz artsın diye sölyiom ki artacak emin olun millet canı sıkıldımı bu siteye gircek
he bu arada beni zannetmeyin bu site benim felan vall tanımıyom bu site kimin ama öyle gectim yazıyom canım sıkıldı diye

6. ismini vermek istemeyen biri - Aralık 19, 2010

yine ben veyala biraz pm atmaya geldim burası gercekten cok güzelmis mesaj bolümü wordpag belgesi gibi canım sıkılınca gelip byurda yazı yazıyom zevkli sizede tavsiye ederim gelin sizde deneyin
hatta aklınıza ne geliyosa gelin burda yazın sonrada cıkın canım sıkılmıs benim suan ondan yzıyom düsünün acaba bnim canım niye sıkıldı sıkıldı canım cünkü derslerden bunaldım haftanın yedi güünü calıs kafa bu ağa haksızsam haksızsınız deyin devrelerim yandı kafamı bende boyle bosalttımm

Murat Çil - Aralık 19, 2010

Sevgili ismini vermek istemeyen ziyaretçim. Evet gerçekten çok canın sıkılmış. Bu sitede eğlenebildiysen ne mutlu diyeceğim ama bu da garip olur. Çünkü bu site oyun sitesi gibi falan değil. yani eğlence olsun diye kurulmadı. ama değişik tavsiyelerin var. çok hoşuma gitti. tavsiyelerini her zaman beklerim. bu arada sana yardım edebileceğim her hangi bir şey olursa çekinme.

7. juliet - Mayıs 23, 2011

derslerin devamı isterim :) gerçekten çok başarılısınız. teşekkürler :)

8. gökçal - Kasım 24, 2011

çok güzel hazırlanmış kaynaklar ancak eşeyli üreme konusunu göremedim bilginize.

9. Dogu73 - Nisan 8, 2012

Emeğinize sağlık. Çok yardımınız dokundu Teşekkür ederim.

10. ezgii - Şubat 4, 2013

ya acayip güzel bi sayfa derslerime katkısı oldu emeğinize sağlık ama tüm dersleri için yapsalar keşke matematik için mesela süper olurdu ……

ezgi - Mayıs 12, 2013

evt…. keşke matematik yapsalar fizikten ve kimyadanda olsa bu siteden hiç çıkmam

11. furkan - Mart 29, 2014

çok güzel bir site ben çok sevdim okulda çok dinlemedim ama burada anladım herkese tavsiye ederim.


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 69 takipçiye katılın

