jump to navigation

11.Sınıf Biyoloji Dersi(Yeni ders programına göre)-Bitki Biyolojisi I.Bitkilerin Yapısı-Konusu Konu Anlatım Ders Notları Ekim 6, 2010

Posted by Murat Çil in 11.Sınıf Biyoloji Dres Notları, Biyoloji Ders Notları.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

Değişen müfredat programına uygun olarak hazırladığım 11.sınıfın ilk konusu bitki biyolojinin bitkilerin yapısı kısmını nihayet ekliyorum. Çok uğraştırdığı için gecikti. Yeni müfredatta konularda olduğu gibi konu içeriklerinde de değişiklikler var. Ders notu bu değişikliklere uygun hazırlandı. Diğer konularıda hazırladıkça ekleyeceğim. Faydalı olması ümidiyle… ÖNEMLİ NOT: Konuları indirirken direkt konu ismine tıkladığınızda uzunca beklemeniz gerekiyor. Bunun yerine mouse da sağ tuş yapıp hedefi farklı kaydet yaparsanız daha hızlı indirebilirsiniz. Ayrıca ders notları için güzel yorum yapan arkadaşlara çok teşekkürler…

1-(Yeni ders programına göre) BİTKİ BİYOLOJİSİ I.Bitkilerin Yapısı

Yorumlar»

1. EvyapLee - Ekim 13, 2010

Gerçekten Çok GÜzel Olmuş.Çok Uğraştığınız Belli Teşekkürler…

2. şaban koç (ExElaNs) - Aralık 6, 2010

harika bir çalışma elinize sağlık bayağı uğraşmışsınız

eğer bilgisayar oyunlarıyla ilgili veya bilgisayarla ilgili yardıma ihtiyaç duyarsanız siteme bekleim benimde size faydam dokunur..

3. Celal Emre ÇİÇEK - Şubat 20, 2011

Çok teşekkür ederim benim için sınavdan önce güzel bir tekrar dökümanı oldu.

4. aslı gündüz - Ekim 26, 2011

çok teşekür ederim sınavdan önce güzel bi teklrar olacak çok beğendim

5. muharrem - Ekim 27, 2011

Bence de güzel olmuş…Elleriniz dert görmesin.

6. HiLaL - Kasım 1, 2011

tek kelime ile mükemmel

7. tulin - Kasım 16, 2011

cok beğendim :) renkler şekiller anlatım gercekten süper

8. kötüü - Kasım 16, 2011

bende açılmıyor :s açmam gerek yarn yazılm var

9. YunusT. - Kasım 19, 2011

çok teşekkürler…58 sayfanın özetini 14 sayfaya sığdırmışsınız…mükemmel…

10. asd - Kasım 27, 2011

güzel :D harika

11. Raiki - Aralık 3, 2011

Açmak için Adobe reader programinin bilgisayarınızda yüklü olması gerekir.Gerçekten çok yararlı bir site,çok teşekkürler..

12. bitki - Mayıs 16, 2012

bitki için; çok güzel analiz dolu bilgiler

13. ezel - Haziran 23, 2012

Gerçekten çok güzel olmuş =) tşkler =)

14. sakla samanı gelir zamanı :DDD - Eylül 3, 2012

hocam çok teşekkür ederim bu konuyu ilk dönem hocanın dilinden bi türlü anlayamıyordum ama sayenizde bu şekilde 3 saatte anladım çok ama çok teşekkür ederim :)))

15. Bitkii - Eylül 7, 2012

Hyatımda hiç bu kadar emek harcanmış ve süper bi konu anlatımı görmemiştim çok teşekkürler emeğiniize sağlık

Murat Çil - Eylül 7, 2012

gerçekten çok teşekkür ederim…

16. ahmet uzgören - Aralık 3, 2012

eline sağlık hocam notlar çok güzel

17. cemal tarık - Aralık 16, 2012

allah razı oolsun hocam

18. huseyin altunkaynaK - Ocak 6, 2013

Boyle sitelere hayranim ya te linkte indiriyon ve tam aradigini buluyon

19. Songül Aydın - Ekim 17, 2013

ben dosyayı açtım fakat boş. herhangi bir yazı göremedim

20. volkan - Kasım 13, 2013

Allah razı olsun kardeşlerden çok güzel hazırlamışlar.

21. zülal - Kasım 25, 2013

bencede harika insan bir seferde okuyunca kafasına giriyor


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 69 takipçiye katılın

