jump to navigation

11.Sınıf Biyoloji Dersi(Yeni ders programına göre)-KALITIM I – Mendel Genetiği Konu Anlatım Ders Notları Mart 21, 2011

Posted by Murat Çil in 11.Sınıf Biyoloji Dres Notları, Biyoloji Ders Notları.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Arkadaşlar olimpiyat ve proje çalışmalarının yoğunluğu nedeniyle ders notları gecikiyor. Kalıtımın Mendel genetiği bölümünü ekliyorum. Ama dihibrit çaprazlamadan sonraki kısmı henüz eksik. Bu kısmı ve eşeye bağlı kalıtımı perşembe gününe kadar eklemeyi umuyorum. Değişiklikler olabilir. Bu ünite dört bölüm olacak. İyi çalışmalar…

7- (Yeni ders programına göre) KALITIM I. Mendel Genetiğii

Yorumlar»

1. Minnettar - Mart 26, 2011

Hocam çok teşekkürler 2. bölümü de eklerseniz çok çok iyi olur. Çalışmalarınız için gerçekten teşekkürler…

2. deniz - Mart 29, 2011

hocam perşembeye kadar devamını ekler misiniz

teşekkürler çalışmalarınız için

3. Baran - Mart 18, 2012

Bunun metin hali var mı ?


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 69 takipçiye katılın

