9.sınıf biyoloji ders notları, Biyoloji Ders Notları

9. Sınıf Biyoloji Ders Notları

9. sınıf biyoloji ders notları gerek akıllı tahtada kullanmak için gerekse  çalışma kağıdı olarak öğrencilerle paylaşmanız için hazırlandı. Toplamda, şimdilik 7 konunun ele alındığı ders notları, zamanla dahada artarak devam edecektir. takipçisi olmanızı temenni ediyoruz.

1-CANLILARIN ORTAK ÖZELLİĞİ

2-CANLILARIN TEMEL B. İNORGANİK MADDELER

3-ORGANİK MADDELER KARBONHİDRATLAR

4-ORGANİK MADDELER LİPİTLER

5-ORGANİK MADDELER PROTEİNLER,

6-ENZİMLER

7-VİTAMİNLER

Reklamlar

109 thoughts on “9. Sınıf Biyoloji Ders Notları”

  1. Murat abi olimpiyata hazırlanıyorum özet bilgi gerekiyor malum sınava yaklaşık bir ay kaldı gereksiz bilgi yok ve gercekten güzel bir site konular resimler hepsini beğendim çok sahil abi Allah razı olsun

  2. bnce sper konu özetleri herkese tavsiye ederim hiç eksiğimde kalmadı bütün konuları bitti 🙂 tesekrler ….!

  3. Arkadaşlar kendi özetimizi kendimiz çıkartalım zahmetli bir iş ama daha çok anlıyo insan herkesin farklı özet anlayışı vardır yanılmıyorsam 🙂

  4. güzel ama aradığım bu değil yardım ederseniz sevinirim Canlıların Sınıflanddırrılması ve Biolojik Çeşitlilik konusu

  5. tüm konularla ilgili ders notları var ama şu olimpiyat sorularının örnekleri olsa çok daha iyi olurdu. olimpiyat sorularının örneklerini bu siteye ekleyebilir misiniz ? yada nereden bulabiliriz ?

  6. vayy bizim biyoloji hocası burdan alıomuş sorularıı gerçekten çooook teşekkür edrm saolun (king’siniz abi!)

  7. şeyy bi soru sorabilir miyim yazılımızda çıkıcakmış galiba : Havada uçan maddelerin ham maddesi nedir ? cevaplarsanız sevinirim

  8. b,r işi yapıyorsanız tam yapın tüm üniteler olsun ben bütün ünitelerin özetlerini istiyordum okul birincisiyim çalışmam gerekiyor ama yararlı olmuyorsunuz yazdıgımı okuduysanız teşekkür ederim hanımlar ve beyler

  9. Çoooook iyi yaa ama biraz soruda olsa daha iyi olur ve inorganik bileşiklerdeki soruların cevabı yok varsa da ben göremedim yoksa koyarmısınız 🙂

  10. Allah razı olsun sizden gerçekten biyolojiden 47 almıştım inşallah bu notlara çalışarak düzelteceğime inanıyorum 😀 Teşekkürler 🙂

  11. gerçktn slaytnızı çk bğndim biyoloji deftrmde çk byük eksklkler vrdı ama şimdi fzlasyla tmmldm çk teşkkrler

    1. ana sayfadan 9.sınıf ders notları sekmesine tıklarsanız, tüm 9.sınıf konularını bulabilirsiniz…

  12. arkadaşlar yarın biuoloji yazılım var ama biyolojiden hiç anlamıyorum bana kim yardım edebilir 9 sınıf bnde mat ve geoometride edebilirim 🙂

  13. Allah razı olsun site için sınavım vardı konu anlatımlı kitabim yoktu bu site sayesinde çalıştım sınavıma sağolun ..

  14. hocam bnim dönem ödevi konum bilimsel sınıflandırma onunlar ilgili bişeyler eklermisiniz? diğer sitelerde çok fazla ayrıntyıya girilmiş…

  15. Biyoloji sınavım için özet arıyordum. Başka sitelerdeki yazılanların müfredatla alakası yoktu. Bu dosyalar hem slayt biçiminde hem de hemen kaydediliyor. Sayenizde bunu buldum. Teşekkür ederim…

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s