11.Sınıf Biyoloji Dres Notları, Biyoloji Ders Notları

11.Sınıf Biyoloji Dersi(Yeni ders programına göre)-KALITIM I – (Mendel Genetiği – II) Konu Anlatım Ders Notları

Kalıtım – I Mendel Genetiği konusunu daha önce yarım eklemiştim siteye. Şimdi tamamlanmış olarak ekliyorum. Eşeye bağlı kalıtımda geliyor. İyi çalışmalar…

( Bu arada dosya biraz büyük oldu. Açarken çok zaman kaybetmemek için mouse ile konu üzerine gelip sağ tuş yaptıktan sonra hedefi farklı kaydet yapmanız işinizi kolaylaştırabilir.)

7 –  (Yeni ders programına göre) KALITIM I. Mendel Genetiği  ( Tamamlanmış ders notu)

“11.Sınıf Biyoloji Dersi(Yeni ders programına göre)-KALITIM I – (Mendel Genetiği – II) Konu Anlatım Ders Notları” için 6 yorum

  1. Hocam çalışmalarınız çok iyi ellerinize sağlık:)kalıtım konusunda eşeye bağlı kalıtım ve kalıtsal hastalıkları bulamadım rica etsem varsa alabilir miym

Yorum bırakın